• (Android) Cat Jump wiele tokenów włamać

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cat Jump ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cat Jump IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ wiele tokenów włamać ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cat Jump 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Pegi 3 nie ma mowy o grze w kałamarnice (gra w kałamarnice to pegi 15)

    Fajna gra, która mi się podoba, jest urocza i urocza, a także zdecydowanie warta pobrania

    Lubię tę grę i inne rzeczy, ale gra nigdy nie pozwoli mi oglądać reklam, aby zdobyć monety, więc napraw tę grę. Dziękuję Ci bardzo.

    Naprawdę proste i przyjemne do grania w gry. Postacie są urocze, a grafika pikselowa jest bardzo dobrze wykonana. Mam nadzieję, że zobaczę nowe gry w tym stylu artystycznym.

    Ta gra jest dobra i świetna do grania ze znajomymi, a nawet z przypadkowymi użytkownikami na całym świecie. Powodem, dla którego oceniłem ją tylko na 4 gwiazdki, jest to, że za każdym razem, gdy decydowałem się obejrzeć reklamę, aby uzyskać 5 szans na wyzwanie szefa... Gra czasami się zawiesza, co czasami mnie denerwuje... Życzę twórcy tej gry rozwiąże ten problem, a po naprawieniu dam ich grze 5 gwiazdek.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :